Witam.
Mam do zrobienia projekt w którym będę miał możliwość poruszania się samolotem po płaszczyźnie. Projekt ma być wykonany w OpenGL'u.
Model samolotu wykonałem z kilku sześcianów. Przygodę z OpenGL'em dopiero zaczynam i proszę o jakiekolwiek pomocne rady co do sterowania takim obiektem. Poruszanie kamerą działa, możemy się obracać wokół samolotu, jednak teraz chciałbym mieć możliwość poruszania się obiektem (samolotem).
case 'W':
przesuniecie_y +=0.2f;
InvalidateRect(hWnd, NULL, FALSE);
break;
case 'S':
przesuniecie_y -=0.2f;
InvalidateRect(hWnd, NULL, FALSE);
break;
case 'D':
przesuniecie_x +=0.2f;
InvalidateRect(hWnd, NULL, FALSE);
break;
case 'A':
przesuniecie_x -=0.2f;
InvalidateRect(hWnd, NULL, FALSE);
break;
case 'F':
przesuniecie_z-=0.2f;
InvalidateRect(hWnd, NULL, FALSE);
break;
case 'R':
przesuniecie_z+=0.2f;
InvalidateRect(hWnd, NULL, FALSE);
break;
tak miałaby wyglądać obsługa klawiszy, jednak nie mam pojęcia jak 'wymusić' na programie to sterowanie.. funkcja rysująca samolot jest to RenderScene(void).. z góry dziękuję za pomoc i proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam.