Opóźnianie wyświetlania napisów

0

Witam,
Chaciałbym aby mój program wyświtlał napisy z opóźnieniem czasowym
Np: 1
1 sekunda przerwy
2
1 sekunda przerwy
3
Z góry dziękuje za odpowiedzi

0
#include <iostream>
#include <ctime>
using namespace std;

int main()
  {
   for(clock_t show=0,tm=0,i=0;;)
     {
      if((tm=clock())>show)
        {
         cout<<'\r'<<(++i);
         show+=CLOCKS_PER_SEC;
        }
     }
   return 0;
  }
0
_13th_Dragon napisał(a):
#include <iostream>
#include <ctime>
using namespace std;

int main()
  {
   for(clock_t show=0,tm=0,i=0;;)
     {
      if((tm=clock())>show)
        {
         cout<<'\r'<<(++i);
         show+=CLOCKS_PER_SEC;
        }
     }
   return 0;
  }

A nie łatwiej tak?

#include <iostream>
#include <windows.h>
int main()
{
    for (int i=0; i<10; i++)
    {
        std::cout << i << std::endl;
        _sleep(1000);
    }
    return 0;
}
1
Min0s napisał(a):

A nie łatwiej tak?

Łatwiej ale ...

  1. Jeżeli to wszystko co program musi robić - to kompletnie bez sensu ten program
  2. Jeżeli to nie wszystko to w tym łatwiejszym nic więcej nie zrobisz w czasie tego odliczania.
    Nie wspominając już o tym że jak ilość dotrze do np 3600 to w tym łatwiejszym będzie spora różnica w czasie.
0

A dało by się jakoś tak żeby działało pod linuksem ?

0

To co podałem działa nawet pod MacOs

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1