Witam, problem jest taki że nie mogę za nic w świecie nałożyć tekstury z pliku bmp na geometrię. Robię wszystko jak w tutorialu http://www.opengl-tutorial.org/beginners-tutorials/tutorial-5-a-textured-cube/ używając ich funkcji loadBMP_custom lub zupełnie przy użyciu zewnętrznej biblioteki SOIL. Nie mam pojęcia gdzie tkwi problem próbowałem już wszystkiego może shader jest źle napisany? Dodam tylko że mam grafike intela więc używam nieco innej wersji GLSL niż tam w tutorialu (do tej pory wszystko działało bez problemu).

Wrzucam kod shadera wierzchołkow:

#version 120

// Input vertex data, different for all executions of this shader.
attribute vec3 vertexPosition_modelspace;
attribute vec2 vertexUV;

// Output data ; will be interpolated for each fragment.
varying vec2 UV;

// Values that stay constant for the whole mesh.
uniform mat4 MVP;

void main(){

	// Output position of the vertex, in clip space : MVP * position
	gl_Position =  MVP * vec4(vertexPosition_modelspace,1);
	
	// UV of the vertex. No special space for this one.
	UV = vertexUV;
}

i shadera Fragmentów:

#version 120

// Interpolated values from the vertex shaders
varying vec2 UV;

// Values that stay constant for the whole mesh.
uniform sampler2D myTextureSampler;

void main(){

	// Output color = color of the texture at the specified UV
	gl_FragColor = texture2D( myTextureSampler, UV );
}