#ifndef Polynomial_h
#define Polynomial_h
class Polynomial
{
public:
int Degree;
double *Elements;
Polynomial();
Polynomial(double);
Polynomial(Polynomial&);
~Polynomial();
Polynomial operator=(double);
#include "Polynomial.h"
Polynomial::Polynomial():
Degree(0)
{
Elements = new double[1];
Elements[0]=0;
}
Polynomial::Polynomial(double inValue):
Degree(0)
{
Elements = new double[1];
Elements[0] = inValue;
}
Polynomial::Polynomial(Polynomial &nowy):
Degree(nowy.Degree)
{
if(&nowy != this) {
Elements = new double[Degree+1];
for(int i=0;i<=Degree;i++)
{
Elements[i] = nowy.Elements[i];
}
}
}
Polynomial Polynomial::operator=(double a){
//clear_elements();
Degree=0;
Elements[0]=a;
//reduction();
return *this;
}
#include "Polynomial.h"
using namespace std;
int main(){
Polynomial r = 0.0;// chodzi mi o ta linijke
return 0;
}
Mam problem z tym kodem chciałbym aby zaznaczona linijka działała jak r(0.0) - tzn. używała konstruktora domyślnego i wykonywała r.Elements[0] =0.0 albo używala konstruktora Polynomial(double). Mam inne operacje na wielomianach napisane i przeciążone ale z tym nie mogę sobie poradzić z jakiegoś powodu. Pomoże ktoś? :)