void HGL::GlProgressBar(int x, int y, int width, int height, enum type PBS, int value)
{
switch( PBS )
{
case PBS_STANDARD:
//Tło ProgressBar'a
glColor3f( 1.0, 1.0, 1.0);
glBegin(GL_QUADS);// Rysujemy kwadraty
glVertex3f( x, y, -1);// górny lewy
glVertex3f( x + value, y, -1);// górny prawy
glVertex3f( x + value, y + height, -1);// dolny prawy
glVertex3f( x, y + height, -1);// dolny lewy
glEnd();// Koniec rysowania kwadratu
break;
}
//Tło ProgressBar'a
glColor3f( 0.7, 0.7, 0.7);
glBegin(GL_QUADS);// Rysujemy kwadraty
glVertex3f( x, y, -1);// górny lewy
glVertex3f( x + width, y, -1);// górny prawy
glVertex3f( x + width, y + height, -1);// dolny prawy
glVertex3f( x, y + height, -1);// dolny lewy
glEnd();// Koniec rysowania kwadratu
glColor3f( 0.0, 0.0, 0.0 );
//Obwódka ProgrresBar'a
glBegin(GL_LINE_LOOP);// Rysujemy linie
glVertex3f( x, y, -1);// dolny lewy
glVertex3f( x + width, y, -1);// górny prawy
glVertex3f( x + width, y + height, -1);// górny lewy
glVertex3f( x, y + height, -1);// dolny lewy
glEnd();// Koniec rysowania
}
To co w switch się nie wykonuje nie wiem czemu. Wie ktoś co jest nie tak?