Witam,
robie coś w rodzaju symulacji kolorofonu.
W allegro chce wyświetlać po prostu trzy kółka, które będą się "swiecić" w jasności od 0 do 255 dla kolorów R,G,B kolejno dla diód.
Używam podwójnego buforowania, a w skrócie wyświetlanie wygląda tak:
clear_to_color( buffer, makecol( 150, 150, 150 ) );
circlefill( buffer, posX1, posY, radius, makecol( (int)r, 0, 0 ) );
circlefill( buffer, posX2, posY, radius, makecol( 0, (int)g, 0 ) );
circlefill( buffer, posX3, posY, radius, makecol( 0, 0, (int)b ) );
blit( buffer, screen, 0, 0, 0, 0, w, h );
Ten kod jest zamkniety tak naprawdę w pętli i de facto wywoływany 44 100 razy w ciągu sekundy (tak próbkuje dźwięk). Problem jest w tym że allegro nie nadąża i sobie gdzies buforuje - mi natomiast zalezy aby to robić w pseudo czasie rzeczywistym - tzn ze jak bedzie obsów liczony w dziesiatkach milisecund to spoko, ale nie zeby mi buforował coraz wiecej