Obliczanie ilości możliwych permutacji na łańcuchach znaków.

0

Witam serdecznie wszystkich!
Jestem wciąż początkującą osobą w C++, aczkolwiek znam już podstawy (zmienne, stale, pętle, wyrażenia warunkowe, tablice,wskaźniki w miarę ogarniam (tylko musiałbym je sobie powtórzyć ;) ), funkcje, zmienne tekstowe, zasięgi zmiennych itp.). Przygotowuję się do konkursu i próbuję powoli ogarniać różne algorytmy. Rozwiązywałem zadanie, które polegało na tym, by wypisać ilość możliwych kombinacji łańcucha znaków. Od razu skojarzyłem to z permutacjami i zacząłem pisać program, który korzysta ze wzoru zaprezentowanego na tym filmiku: ( ).
Wyszło mi coś takiego (zaopatrzyłem wszystko w komentarze, by wyjaśnić moje pokrętne rozumowanie ;) ):

#include <iostream>
#include <string>
using namespace std;
int silnia(int dlu);
int main()
{
int i,j,dl,licznik=0,wynik=1,wynik2;
string wyraz;
cin>>wyraz;   //wpisanie wyrazy, którego mamy obliczyć ilość różnych kombinacji
dl=wyraz.length();   //zapisanie dlugosci w zmiennej dl


for( i= 0; i < dl; i++)  //rozpoczecie petli, która analizuje po kolei kazda litere wyrazu
{
    if(wyraz[i] != '.') //sprawdzenie, czy dana literka nie byl juz zliczana
    {
        licznik++; //nadanie biezacej literce statusu, ze wystapila w wyrazie jeden raz
        for( j=i+1; j<dl; j++) //rozpoczecie petli, ktora ma zadanie sprawdzic, czy w dalszej czesci wyrazu nie wystepuje ponownie biezaca literka
        {
            if(wyraz[j]==wyraz[i]) //w przypadku powtorzenia
            {
                licznik++; //dajemy o tym znac licznikowi
                wyraz[j]='.';//oraz w miejsce literki wstawiamy '.', by nie musieć drugi raz analizować tej samej literki i uniknąć błędów
            }
        }
        wynik=wynik*silnia(licznik); //nastepnie  korzystujac ze wzoru !n / (!n1 * !n2 ...) obliczamy dzielnik mnozac po kolei !n1*!n2 przy poszczególnych obrotach petli
    }
    licznik=0; //zerujemy licznik powtorzen
}