Witam, pisze nowy temat bo w starym było troszkę nieporozumień i nie było by sensem tego dalej prowadzić i w dodatku było mało odzewów. Podejrzewam, że troszkę użytkownicy nie zrozumieli i dlatego.. Ten temat jest uściśleniem tego co chciałbym uzyskać. Mianowicie. Piszę swoistego hacka do gry, która w momencie gdy wywoła pewną funkcję np. "onLostHealth" hack miałby wykryć jej wywołanie i zamiast domyślnego adresu powrotnego wskazywała by na moją funkcję, w której znajdowały by się różne instrukcje chociażby najzwyklejszy tekstu typu "Straciłeś kilka punktów życia". Oczywiście funkcja "onLostHealth" obowiązkowo musiałaby wykonać własne instrukcje, a dopiero moje. W innym przypadku gra by się posypała informując, że program przestał działać... Wiem, że jest możliwe wykonać coś takiego za pomocą funkcji VirtualProtect. Jak wiadomo do takiej sytuacji jest potrzebne DLL-Injecting, ja oczywiście już to zrobiłem. Pozostaje tylko skonstruowanie funkcji. Byłbym wielce wdzięczny, jak by ktoś pomógł skonstruować taką funkcję.
Przykład do zrozumienia:
void onLostHealth()
{
scoreExperience -= 5
respect -= 0.01
//jakieś tam przykładowe instrukcje tej funkcji z gry, które obowiązkowo muszą się wykonać (nie możemy w nie ingerować bo program się sypnie)
}
void hackFunction()
{
cout << "Straciłeś kilka punktów życia\n";
}
Efektem końcowym miało by być wykonanie się bezawaryjnie onLostHealth, której na końcu adresem powrotnym miałby być hackFunction().