Otóż mam problem tego typu. Tworzę taki kod:
#include <irrlicht.h>
#include <iostream>
using namespace std;
using namespace irr;
using namespace core;
using namespace scene;
using namespace video;
using namespace io;
using namespace gui;
IrrlichtDevice* device = 0;
IAnimatedMeshSceneNode* node = 0;
#ifdef _IRR_WINDOWS_
#pragma comment(lib, "Irrlicht.lib")
#endif
class MyEventReceiver : public IEventReceiver
{
public:
virtual bool OnEvent(const SEvent& event)
{
if (device != 0, node != 0, event.EventType == irr::EET_KEY_INPUT_EVENT&&
!event.KeyInput.PressedDown)
{
switch(event.KeyInput.Key)
{
case KEY_KEY_W:
{
node->setFrameLoop(0, 20);
}
return true;
}
}
return false;
}
};
int main()
{
MyEventReceiver receiver;
device = createDevice( video::EDT_SOFTWARE, dimension2d<s32>(640, 480), 16,
false, false, false, &receiver);
device->setWindowCaption(L"Moj pierwszy projekt");
IVideoDriver* driver = device->getVideoDriver();
ISceneManager* smgr = device->getSceneManager();
IGUIEnvironment* guienv = device->getGUIEnvironment();
IAnimatedMesh* mesh = smgr->getMesh("C:/Documents and Settings/userek/Pulpit/Sergiusz/test80.x");
IAnimatedMeshSceneNode* node = smgr->addAnimatedMeshSceneNode( mesh );
smgr->addCameraSceneNode(0, vector3df(0,30,-40), vector3df(0,5,0));
while(device->run())
{
driver->beginScene(true, true, SColor(255,100,101,140));
smgr->drawAll();
guienv->drawAll();
driver->endScene();
}
return 0;
}
</cpp>
Ładnie go kompiluje i wszystko pieknie ładnie, otwieram ją, wszystko działa, ale gdy włączam animacja rzeczywiście kończy się na odpowiednich klatkach, lecz pojawia się komunikat windowsa, że wystąpił problem z ta aplikacją i zostanie ona zamknięta.
Dlaczego tak się dzieje i co można zrobić, aby ten błąd nie wyskakiwał??
Czyżby to pytanie było, aż tak trudne?? W dalszym ciągu oczekuję na pomoc.