dzwięki w c++ Builderze

0

Mam pytanko: jak dodać do programu opcję odtwarzania dźwięków? Gdyby mógłby mi ktoś mógł wskazać
jakąś funkcję/klasę/kmponent byłbym bardzo wdzięczny.

0

Wykorzystaj komponent Media Player. Jeśli znasz dobrze angielski to dużo informacji o nim znajdziesz w pomocy.

0

chodzi mi bardziej o coś ukrytego.

0

PlaySound

0

Może przyda się biblioteka BASS

0

chodzi mi bardziej o coś ukrytego.

Nie osłabiaj , można przecież ukryć panel odtwarzacza przy zachowaniu
pełnej jego funkcjonalności. np :

// sposób ( 2 )
// jeśli przy pomocy PlaySound
/*
#include <mmsystem.h>
*/
//---------------------------------------------------------------------------
__fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner)
    : TForm(Owner)
{
MediaPlayer1->Visible = false ;

     // lub ustawić w inspektorze Obiektów  (MediaPlayer1, Visible == false)
}
//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)
{

// sposób ( 1 )
MediaPlayer1->FileName = "muzyka.wav" ;// nazwa pliku
MediaPlayer1->DeviceType = dtWaveAudio;
MediaPlayer1->Open();
MediaPlayer1->Play();


// sposób ( 2 )
// lub przy pomocy PlaySound 
  /*

     PlaySound("muzyka.wav",NULL, SND_ASYNC | SND_LOOP) ; // graj

 */
}
//---------------------------------------------------------------------------

void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender) //stop
{

// sposób ( 1 )
MediaPlayer1->Stop();
MediaPlayer1->Close();

// sposób ( 2 )
// lub przy pomocy PlaySound 
  /*

       PlaySound(NULL, NULL ,NULL) ;

 */
}
//---------------------------------------------------------------------------

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1