Cześć!
Jestem początkujacy w c#. Ostatnio zacząłem pisac gre w Unity3D (prosty fps).
Moj problem polega na zmianie nachylenia promienia. Wydaje sie jakby os nie byla statyczna z modelem.
Jesli ktos jest w stanie mnie naprowadzic bylbym wdzieczny za pomoc
Koncepcja jest taka:
Kod:
if (Input.GetMouseButton(0) && odlicznaieDoStrzalu >= czekaj)
{
odlicznaieDoStrzalu = 0;
PlayerControler sc = gameObject.GetComponent<PlayerControler>();
Vector3 lot = this.transform.forward;
if (sc.myszGoraDol < 0) // input myszGoraDol -= Input.GetAxis("Mouse Y") * czuloscMyszy;
{
float a = sc.myszGoraDol + 90;
float drop = a * opadanie;
torLotu = sc.myszGoraDol + drop;
}
else if (sc.myszGoraDol>= 0)
{
float a = sc.myszGoraDol - 90;
float drop = a * opadanie;
torLotu = sc.myszGoraDol - drop;
}
lot = Quaternion.AngleAxis((float)torLotu, Vector3.up) * lot;
Ray ray = new Ray(Camera.main.transform.position, lot);
RaycastHit hitInfo;