Cześć!
Jakiś czas temu naszła mnie myśl, aby napisać coś grywalnego - co właśnie czynie. Mam jednak problem z zaprzątnięciem silnika Farseer do współpracy. Paczkę z silnikiem pobrałem z: http://farseerphysics.codeplex.com/, uruchomiłem solucję dla MonoGame i wczytały mi się poprawnie 3 projekty - bez błędów, brak czerwieni. Błąd dopiero pojawia się przy kompilacji, otóż sam projekt "Farseer Physics Engine" nie chce się skompilować. Zwraca błąd, a właściwie to setki błędów praktycznie w każdym z plików:
The type or namespace name 'Xna' does not exist in the namespace 'Microsoft' (are you missing an assembly reference?) Farseer Physics MonoGame D:\Projekty\Farseer Physics Engine 3.5 Samples\Farseer Physics Engine 3.5\Collision\Shapes\ChainShape.cs
Nic wielkiego - pomyślałem - dodać referencje i zadziała. No i tutaj jest problem bo referencję do Microsoft.Xna.Framework są, Microsoft.Xna są niewykorzystywane (zaznaczone na szaro i podpowiedzią aby usunąć) i za bardzo nie wiem co tutaj może być nie tak. Co ciekawe, jak po nieudanej kompilacji wejdę do któregoś z podkreślonych na czerwono plików .cs to magicznie czerwień znika i plik "jest poprawny".
Jakieś sugestie? Na stronie silnika również zadałem pytanie - jak na razie bez odpowiedzi.
Środowisko: VisualStudio 2015
MonoGame zainstalowany, działa poprawnie.