1.) Czy wydajność (i szybkość uruchamiania) dość rozbudowanej aplikacji okienkowej - kilkanaście okien i po kilkadziesiąt kontrolek w każdym - jest aż na tyle niższa w stosunku do takiej samej aplikacji napisanej w C++ by dało się to odczuć?
2.) Wszyscy pewnie kojarzą funkcję CreateWindow / CreateWindowEx z WinAPI. Tworząc nowe okno lub kontrolkę musieliśmy podawać nazwę klasy okna jako drugi parametr. Czy w C# da się stworzyć okno lub kontrolkę podając własną nazwę klasy bez automatycznie dodawanych prefixów lub sufixów? Jak to się robi? Pokażcie proszę fragment kodu.
3.) Ile MB pamięci RAM zajmie uruchomiona aplikacja posiadająca jedno okno bez żadnych kontrolek? ~ 1 MB podobnie jak aplikacja napisana w C++?
4.) Jak wygląda konwersja liczba<->string? Jakieś metody w stylu toString(), toInt()?
5.) Czy wszystkie natywne w C# okna i kontrolki posiadają zaimplementowany mechanizm podwójnego buforowania, dzięki czemu są tzw. flicker-free? (Zakładam, że tak)
6.) To prawda, że w C# nie da się ręcznie zarządzać zwalnianiem pamięci bo wszystko wykonuje za nas GC? Czy można chociaż wpłynąć na to, kiedy się on uruchomi / na jak długo / ile pamięci zwolni / jakie obiekty zwolni / inne opcje?