MEF + jak wywołać formę z DLL'ki

0

Witam, korzystam z Managed Extensibility Framework - w skórcie MEF, do tworzenia mechanizmu pluginów.

Tak więc mam okno główne - rodzica. Rodzic jest kontenerem dla okien MDI, tak więc IsMdiContainer = True.

Następnie, w nowym projekcie stworzyłem sobie formę, położyłem button, podpiąłem MessageBox i skompilowałem jako DLL.

Wszystko fajnie, jednak nie wiem jak utworzyć interfejs, lub w ogóle sprawić, żeby po kliknięciu na button (w oknie głównym) została otworzona forma, która obecne znajduje się w DLL'ce :/

Btw. jestem początkujący w MEF

Dodam jeszcze, że w prezencie, przy próbie kompilacji formy w DLL dostaję :
Error 1 'MEF_Form.Form1' does not implement interface member 'MEF_Interfejs.IMessageSender.Send(string)' D:\Projekty\MEF\MEF_Form\MEF_Form\Form1.cs 15 26 MEF_Form

Źródła

Program główny

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.ComponentModel.Composition;
using System.ComponentModel.Composition.Hosting;
using System.Reflection;
using MEF_Interfejs;


namespace WindowsFormsApplication1
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

        private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            new MefGospodarz().Run();
        }
    }

    class MefGospodarz
    {
        [Import]
        public IMessageSender MessageSender { get; set; }

        private void Compose()
        {
            AggregateCatalog katalog = new AggregateCatalog();
            katalog.Catalogs.Add(new DirectoryCatalog(@".\wtyczki"));

            if (katalog.Parts.Count() > 0)
            {
                //wyswietlenie wtyczek
                var kolekcja = katalog.Parts;
                string s = "Znalezione wtyczki : \n";
                foreach (var element in kolekcja)