Witam,
<font size="1">Na wstępie chcę zaznaczyć że nie chodzi mi o rozwiązania w stylu
http://4programmers.net/Forum/405419?h=grafika#id405419
Powyższe metody nie oddają tego co chciałbym uzyskać.</span>
Mój problem jest następujący szukam sposobu na wygenerowanie grafiki w starym stylu (C,Pascal,VGA) z pomocą C#. Tak pewnie w innym języku (C++ można jakoś łatwiej).
A mianowicie chciałbym wypluć okno konsolowe (FullScreen coś ala DOS Mode :) ). I na nim w zależności od potrzeb zapalać lub gasić piksele w żądanych kolorkach (chyba 256 colors najlepiej). Może być z wstawkami ASM lub przez jakiś kontroler urządzenia (Czy DirectX ma jakieś funkcje do obsługi?).
Na moje nieszczęście później ma to posłużyć dla potrzeb laboratoriów Grafiki gdzie będziemy analizować algorytmy rysowania różnych "prymitywów". Przy czym chciałbym uniknąć ponownej przesiadki na jakiś emulator DOSa i C lub TP.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam