Chodzi o uruchomienie PC Speakera tak, że wywołuje jedno polecenie i PC Speaker zaczyna wydawać dźwięk nieustannie, a potem innym poleceniem go wyłączyć. W ten sposób działa polecenie Sound(f) i NoSound w Turbo Pascalu.
Jedyne, co znalazłem, to takie strony:
http://www.geekpedia.com/code118_Beep-In-The-PC-Speaker.html
http://sharpertutorials.com/beeping-the-pc-speaker-in-c/
http://www.codeguru.pl/article-462.aspx
Na każdej chodzi o to samo, czyli uruchomienie "Beep" z Kernel32.dll. Okazuje się, że to nie odpowiada moim potrzebom z dwóch powodów:
- Czas wydawania dźwięku musi być z góry określony
- W czasie grania, praca programu jest wstrzymana w miejscu wywołania procedury, a jak przestanie grać, to program wykonuje się dalej
Jak zmusić PC Speaker do grania w tle i przez nieokreślony czas? Innymi słowy, chodzi o odpowiednik (pod względem działania) instrukcji Sound(f) i NoSound z Turbo Pascala.