[c#][sHGG] Rozłączanie z serwerem po wysłaniu wiadomości

0

Witam, mam dość dziwny problem. Piszę sobie prostą aplikację do obsługi gg i korzystam z biblioteki sHGG. Tworzę sobie obiekt aa, później łączę się z serwerem. Następnie stworzyłem sobie TextBox oraz Button. Chcę żeby wiadomość wpisana w TextBox była wysłana na konkretny numer gg. Niestety każdorazowo po wysłaniu wiadomości rozłącza mnie z serwerem. Nie wiem co jest przyczyną. Żeby wysłać coś innego muszę zamknąć program i ponownie się połączyć i znowu po wysłaniu jednej wiadomości mnie rozłącza.

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using HAKGERSoft;

namespace mojegg
{
  
    public partial class Form1 : Form
    {
       
       public sHGG aa = new sHGG();
        
       public string wiadomosc;
         
        public Form1()
        {    
            InitializeComponent();
            this.aa.GGNumber = "33333333";
            this.aa.GGPassword = "mojehaslo";
            aa.GGLogin(aa.GGGetActiveServer());
            this.aa.GGStatus = GGStatusType.Busy;
        }

        private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            wiadomosc = this.textBox1.Text;
            this.aa.GGSendMessage(12345, wiadomosc);
        }
    }
}
0

Dodam tylko jeszcze treść błędu który wyskakuje przy debugowaniu:
Unable to read data from the transport connection: Nawiązane połączenie zostało przerwane przez oprogramowanie zainstalowane w komputerze-hoście.

0

udalo Ci sie rozwiazac ten problem?
Potrzebuje napisac cos co bedzie wspoldzialalo z GG i mam identyczne
problemy jak ty, dla odmiany przy odbieraniu wiadomosci.

0

Spróbuj najnowszą wersję z http://code.google.com/p/shgg/downloads/list

0

ups nie widzialem wersji 0.65 wczesniej.
Dzieki wielkie za info, dziala dobrze;)

I za shgg tez, swietna robota:)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1