Wykorzystanie pamięci RAM

0

Chciałem poruszyć wątek wykorzystania pamięci podręcznej w aplikacjach budowanych w C# z wykorzystaniem .NET Framework 2.0

Moje pytanie brzmi: dlaczego mnóstwo aplikacji napisanych również w C# i wykorzystujących klasy wspomnianej wersji framework'a potrafi korzystać z bardzo małej ilości pamięci ( Evermotion Comunicator ok. 5 mb ), podczas gdy moja prosta aplikacja zaraz po uruchomieniu zajmuje ok. 10 do 15 mb. W czym tkwi problem?

Oto przestrzenie nazw z których korzysta mój program, zajmujący po starcie 11 mb pamięci:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;
using System.Net;
using System.IO;
using System.Xml;

Czy jest coś czego ja nie wiem?

0

A kompilujesz w realisie? :)

Co do watku pamieci... w .net'cie sie tym nie musisz przejmowac :) Poki co raz tylko mialem out of memory exception... ale okazalo sie, ze to byl blad w dll'kach Crystala i go poprawili :)

Jesli pisalbys duza aplikacje, ktora zajmuje juz kilkadziesiat, sto mega w pamieci to mozna by sie zastanawiac co z tym zrobic... a poki co... moze lepiej dac sobie z tym spokoj? :)

0

Wybacz, ale co oznacza wyrażenie "w realisie"? :] A co do przejmowania się, intryguje mnie jedynie, jak tworzone są te 'ultra lekkie' programy, typu rozbudowany EComunicator, podczas gdy moje pierdółki zajmują kilka razy więcej pamięci.

0

Kompilacja Release, w przeciwieństwie do Debug. U góry masz combobox.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1